Podle údajů společnosti Boeing udržela Poběda ve třetím čtvrtletí s výrazným náskokem své vedoucí místo v denním využití Boeingů 737NG. Průměrné denní využití dosáhlo 13 hodin. Prvního rekordu dosáhla Poběda v roce 2018, a to hodnotou 13,8 hodiny, přičemž u jednoho z letadel dosahovalo denní využití dokonce 16,5 hodiny. Na konci roku 2019 dosahovalo průměrné využití jednotlivých letadel dopravce 15 až 16 hodin denně.
Zatímco za letoun jako takový jsou leasingové poplatky stanoveny obvykle bez ohledu na nalétané hodiny, u motorů se leasingové poplatky typicky platí podle hodin provozu. Kontrakty často obsahují také minimální roční nálet, kterým si leasingová společnost jistí minimální příjem v situaci, kdy letoun není provozován dostatečně intenzivně. Čím starší je letoun, tím větší podíl leasingových poplatků připadá na motory. Katalogová cena motoru CFM56-7B se pohybuje okolo 11 milionů dolarů. (Foto: tourdom.ru, planes.cz)
A právě na tady tom rusové sami sobě demonstrují, že jsou jasně nekonkurenceschopní. Protože jak SSJ100, tak MC-21 (tak i čínskej C919) se nikdy takovým hodnotám nepřiblíží.
Ale Poběda není svoboda... Poběda je vítězství...
Skvělý název , aerolinka je svobodná i v dnešních těžkých časech a trhá rekordy .
Celkem 4 záznamy
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Tyto letadla budou nakonec komerčně úspěšná.....